FETISH.WTF / Teatr Amareya

Projekt fetish.wtf to próba zmierzenia się z pojęciem fetyszu, jako rzeczy posiadającej osobliwą moc, emanującej w sensy, bogatej w jakości pierwotne. To także próba dotknięcia tematu fetyszyzacji ciała i spojrzenia jako siły je uprzedmiotawiającej. Projekt powstał we współpracy trójmiejskiego kolektywu – Teatr Amareya oraz Doroty Androsz na co dzień związanej z Teatrem Wybrzeże. Fetish.wtf realizowany jest w ramach 10-lecia Teatru Amareya.         

16.03.2014 / G.19.00 / Klub Żak

FETISH.WTF / Teatr Amareya

Reżyseria: Dorota Androsz / Koncept: Dorota Androsz, Agnieszka Kamińska, Katarzyna Pastuszak, Aleksandra Śliwińska / Wykonanie: Agnieszka Kamińska, Katarzyna Pastuszak, Aleksandra Śliwińska, Dorota Androsz / Muzyka: Joanna Duda / Video: Jakub Gliniecki / Teksty: Dorota Androsz, Agnieszka Kamińska, Katarzyna Pastuszak, Aleksandra Śliwińska

 


BILETY:

25 zł – normalne / 15 zł – studenci* i na Kartę do Kultury* / 10 zł – uczniowie* / 5 zł – na Kartę Wielodzietnej Rodziny* / 3 zł – na Kartę Tancerza*

 

* wyłącznie za okazaniem ważnej legitymacji i KARTY przy zakupie biletów (1 bilet na 1 legitymację/ 1 KARTĘ)

Sprzedaż biletów oraz rezerwacje prowadzi kasa Klubu Żak codziennie w godzinach od 15.00 do 21.00 (w sb i nd od g.16.00). Kontakt: kasa@klubzak.com.pl; Tel. 58 344 05 73 lub 58 345 15 90 – w.117 / Zakupione bilety nie podlegają zwrotom. / Liczba miejsc na spektakle jest ograniczona, miejsca są numerowane. /  W Klubie Żak obowiązuje zakaz rejestracji imprez i zakaz robienia zdjęć w trakcie przedstawień.

 

Teatr Amareya tworzą:

Agnieszka Kamińska – tancerka, choreograf, współzałożycielka Teatru Amareya (istnieje od 2003 r.), wokalistka, instruktor pracy z głosem. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie tańca butō, technik tańca współczesnego, tańca ekspresyjnego, improwizacji, Body Mind Centering i wielu technik wokalnych. Występowała we wszystkich grupowych produkcjach Teatru Amareya w Polsce i za granicą, oraz w kilku projektach z twórcami zagranicznymi – np. Dream Regime z Gekidan Kaitaisha (we współpracy z Klubem Żak) z Tokio pokazywany w Polsce oraz Japonii (2007-2011), Caravan Project z Ang Gey Pin (2008), Ten ku Youran z Daisuke Yoshimoto (2006), Mandala życia i śmierci w reżyserii Atsushi’ego Takenouchi’ego (2005). W ostatnich latach zrealizowała również dwa autorskie spektakle solowe: Ocaleni. Na skraju nieba (2010) oraz Tribute to J.S. (2008). Komponuje także opracowania wokalne do spektakli oraz projektów teatralnych, prowadzi autorskie zajęcia głosowo-ruchowe, pracuje z niewidomymi i niepełnosprawnymi.

Katarzyna Julia Pastuszak – tancerka, reżyser, choreograf, dyrektor artystyczny Teatru Amareya, teatrolog i animator kultury, założycielka Gdańskiej Szkoły Butoh, wieloletni badacz tańca butoh. W roku 1997 odbywała praktykę w Teatrze Znak, w latach 1999 – 2000 w Teatrze Ekspresji Wojciecha Misiuro, w latach 2000 – 2001 w Teatrze Cynada Bożeny Eltermann, w 2003 roku z Odin Teatret Eugenio Barby.  Reżyseruje grupowe spektakle Teatru Amareya, dotychczas Nokturny (2010), Inskrypcje (2010), Exit  (2008), Teatr Anatomiczny – Misterium życia i śmierci (2006), Haiku (2005 – 2010), Xenos (2005), Sen Ikara (2004), reżyseruje również projekty teatralne z osobami niepełnosprawnymi i  niewidomymi. W roku 2009 zrealizowała autorski spektakl solowy pt. Faceless, występowała też we wszystkich grupowych produkcjach Teatru Amareya w Polsce i za granicą, oraz w kilku projektach z twórcami zagranicznymi – np. Dream Regime z Gekidan Kaitaisha (we współpracy z Klubem Żak) pokazywany w Polsce oraz Japonii (2007 – 2011), Caravan Project z Ang Gey Pin (2008), Ten ku Youran z Daisuke Yoshimoto (2006), Mandala życia i śmierci w reżyserii Atsushi’ego Takenouchi’ego (2005). Prowadzi również warsztaty tańca butoh, jest wykładowcą, animatorem kultury i organizatorem imprez kulturalnych.

Aleksandra Śliwińska jest tancerką, aktorką, performerką Teatru Amareya (od 2003 r.). Uczyła się pracy z ciałem i ruchem u wielu wybitnych pedagogów, posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie tańca butō, technik tańca współczesnego, improwizacji, contact improwizacji, tańca ekspresyjnego, Body Mind Centering. Jest członkiem Stowarzyszenia Amareya Art z którym realizuje wiele projektów społecznych. Poza pracą w teatrze wykłada na Uniwersytecie Medycznym w Gdańsku, lubi jazdę na rowerze, podróże, ptasie mleczko i koty.